ceturtdiena, 2013. gada 18. aprīlis

Valsts prezidents: "Zvārdenieki saņems precīzas atbildes."

Publicēts laikrakstā Saldus Zeme, 18.04.2013., www.sz.lv


Valsts prezidents: „Zvārdenieki saņems precīzas atbildes.”

Andra Valkīra

Valsts prezidents Andris Bērziņš aicināja reģionālo mediju pārstāvjus uz preses konferenci Melngalvju namā.
            Saldus Zeme tikko bija publicējusi zvārdenieku vēstuli Valsts prezidentam, tāpēc mūsu jautājums bija saistīts ar to.
            Saldus novada Zvārdes pagasta iedzīvotāji jums nosūtīja vēstuli ar daudziem jautājumiem par valsts plāniem Zvārdē veidot militāru mācību bāzi. Kā vērtējat Aizsardzības ministrijas un Zemkopības ministrijas līdzšinējo darbību un komunikāciju ar zvārdeniekiem?
            „Paldies, vēstuli esmu saņēmis. Informāciju par notikumiem Zvārdē esmu guvis no daudziem kanāliem. Man šķiet, ka komunikācija ir bijusi tik muļķīga, ka muļķīgāka vairs nevar būt. Grūti iedomāties, ka tā var rīkoties. Process turpinās jau diezgan ilgi. Cilvēcīgi tas man ir pilnīgi nepieņemams un nesaprotams. Viennozīmīgi – zvārdenieki saņems skaidras un precīzas atbildes. Tie, kas iesāka, tie arī atbildēs. To es apsolu.”